Korištena i preporučena literatura
- Balić Šimrak, A. (2010). Predškolsko dijete i likovna umjetnost. Dijete, vrtić, obitelj.
- Balić-Šimrak, A. (2012.) Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti. Dijete, vrtić, obitelj.
- Belamarić, D. (1987) Dijete i oblik. Zagreb: Školska knjiga
- Bognar, L. , Dubovički, S. (2012.) Emocije u nastavi. Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
- Brajša-Žganec, A. (2003.) Dijete i obitelj. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Chabot, D. , Chabot, M. (2009.) Emocionalna pedagogija. Zagreb: Educa.
- Cremin, T. (2017). Creativity and Creative Pedagogies in the Early and Primary Years. UK: Routledge.
- Grgurić, N., Jakubin, M. (1996.) Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Zagreb: Educa.
- Ivanović, N., Barun, I., Jovanović, N. (2014.). Art terapija - teorijske postavke, razvoj i klinička primjena. Socijalna psihijatrija,.
- Jakubin, M. (1999.) Likovni jezik i likovne tehnike; temeljni pojmovi; Educa, Zagreb.
- Jakubin, M. (1989.) Osnove likovnog jezika i likovne tehnike. Zagreb: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
- Kalebić Maglica, B. (2007.) Uloga izražavanja emocija i suočavanja sa stresom vezanim uz školu u percepciji raspoloženja i tjelesnih simptoma adolescenata. Psihologijske teme.
- Kondić, Lj., Dulčić, A (2009.) Crtež i slika u dijagnostici i terapiji. Zagreb: Alinea
- Oaklander, V. (1996.) Put do djeĉjeg srca; Geštaltistiĉki psihoterapijski pristup djeci. Školska knjiga, Zagreb.
- Oatley, K., Jenkins, J.M. (2003.) Razumijevanje emocija. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Sambolek, A., Buljan Flander, G., Krmek, M (2010). Analiza dječjih crteža ljudske figure i
- usporedba s roditeljskim procjenama dječjeg ponašanja. Napredak, 151 (2), 291-311.
- Slunjski, E. (2014). Kako djetetu pomoći da ... (p)ostane kreativno i da se izražava jezikom umjetnosti: priručnik za roditelje, odgajatelje i učitelje. Zagreb: Element.
- Starc, B., Čudina Obradović, M., Pleša, A., Profaca, B., Letica, M. (2004). Osobine i
- psihološki uvjeti razvoja djeteta predškolske dobi. Zagreb: Tehnička knjiga.
- Škrbina, D.(2013). Art terapija i kreativnost; Multidimenzionalni pristup u odgoju, obrazovanju, dijagnostici i terapiji; Veble comerce, Zagreb.
- Tomašević Dančević, M.
(2005.) Kako nacrtati osjećaj? - likovna terapija i (s)likovni dnevnik kao
samopomoć. Zagreb: Profil international d.o.o.